Dag 40 - Reisverslag uit Martigny-Ville, Zwitserland van Robbert en Margreet Reijn - WaarBenJij.nu Dag 40 - Reisverslag uit Martigny-Ville, Zwitserland van Robbert en Margreet Reijn - WaarBenJij.nu

Dag 40

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Margreet

15 Juli 2015 | Zwitserland, Martigny-Ville

Dag 40
15 juli 2015
Van Cully naar Martigny. 72 km
Vertrek 09.00. Aankomst 14.15 uur.
Onbewolkt, 30 graden en westen wind.

Weer vroeg op weg voor onze laatste dag in Zwitserland. Langs de wijngaarden en het meer van Genève op weg naar Vevey en Montreux. Steden, die we altijd boven langs passeren via de snelweg. Erg mooi om deze plaatsen nu eens gezien te hebben. Montreux helemaal in de ban van het Jazz festival en ter na gedachtenis van Freddy Murcury een standbeeld aan de boulevard. Queen had hier zijn eigen studio.
Na deze steden werd de weg wat saai. Constant langs de Rhône en autoweg.
Onderweg natuurlijk een heerlijk kopje koffie en gebeld met Elvira. Donderdag om 11.00 uur afgesproken en komen ze ons halen met een busje.
Natuurlijk ook even op Hidde's 6e verjaardag een toast uitgebracht.

• 15 Juli 2015 - 18:39

Geza:

Dan moet je toch juichen en de champagnekurk moet knallen of niet soms??
    Gefeliciteerd voor deze geweldige prestatie.
    Liefs Geza

• 15 Juli 2015 - 21:57

Margriet En Quintus:

Tsjees! Jullie hebben het geflikt, van harte! En, zo te lezen en zien aan jullie verslagen: wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt, wat een belevenis en wat een prestatie. En nu verder genieten maar, met de kinderen en kleinkids. Liefs, Q&M

• 15 Juli 2015 - 21:59

Christien:

Geweldig dat jullie dit helemaal gefietst hebben!
    Nog een goede tijd met de kinderen en kleinkinderen.
    Liefs Christien en Rinze

• 15 Juli 2015 - 22:54

Robbert En Margreet Reijn:

15-7-2015 door Els Nagtegaal
    Op de laatste foto,s zien jullie er nog heel goed uit, na deze lange fietsreis, petje af hoor.
    Lieve groet door Jan en Els.

• 15 Juli 2015 - 22:59

Sjieuwke:

Lieve Robbert en Margreet,
    Gefeliciteerd met het volbrengen van deze geweldige fietstocht.
    Prachtige foto's nog van het laatste stukje. Voor ons allemaal bekende plekjes.
    Morgen heerlijk richting Italië.
    Groetjes aan de kinderen en kleinkinderen.
    Liefs Herman en Sjieuwke

• 15 Juli 2015 - 23:02

Hinne En Anneke.:

Wat een prestatie. Wij hebben genoten van jullie verslagen en foto's. Fijne tijd samen met kinderen en kleinkinderen.

• 16 Juli 2015 - 19:45

Ria En Bert:

Lieve Margreet en Robbert
    In die volgorde deze keer, want je zag er best een beetje tegenop, Margreet, hier op 7 juni. Maar het is gelukt!!! Beiden hartelijk gefeliciteerd: een topprestatie!

Bert en Ria