dag 15 - Reisverslag uit Altrip, Duitsland van Robbert en Margreet Reijn - WaarBenJij.nu dag 15 - Reisverslag uit Altrip, Duitsland van Robbert en Margreet Reijn - WaarBenJij.nu

dag 15

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Margreet

21 Juni 2015 | Duitsland, Altrip

Dag 15
21 juni 2015
Van Worms naar Otterstadt en toen weer terug naar Altrip, 67 km
Vertrek 11.15, aankomst 16.30 uur
Weer: Regen en westen wind, temperatuur 15-20 graden.

Goed geslapen ondanks de muziek en de vele mensen onder ons raam. Na het ontbijt waren we een van de eersten in de Dom van Worms, daarna een stadswandeling via de kerk en het gedenkmonument van Luther naar de Synagoge. De invloed van de Joden is hier in het verleden groot geweest. Om 11.15 zaten weleer op de fiets. Regenpak aan en helm op. Pas na 25 km konden de regenbroeken uit, maar de jasjes bleven aan vanwege de kou.Via de buiten wijken van Ludwigshafen op zoek naar een camping in de omgeving van Otterstadt. Wel 6 campings op de kaart, maar allemaal vaste plaatsen en geen plek voor ons tentje. Na 17 extra kilometers en weer terug naar Altrip en een hele eenvoudige camping gevonden. Een unheimisch gevoel, maar we hebben een plekje. De tent stond net voordat het weer begon te regenen. Alles van de laatste 2 uren werd vergoed door een fantastische Italiaan, qua eten en prijs. Ongelooflijk hoe lekker. Na de heerlijke pizza's en salade zitten we nu voor ons tentje na te genieten in een flets zonnetje.