dag 16 - Reisverslag uit Rülzheim, Duitsland van Robbert en Margreet Reijn - WaarBenJij.nu dag 16 - Reisverslag uit Rülzheim, Duitsland van Robbert en Margreet Reijn - WaarBenJij.nu

dag 16

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Margreet

22 Juni 2015 | Duitsland, Rülzheim

Dag 16
22 juni 2015
Van Altrip via Speyer naar Rulzheim. 58 km
Vertrek 10.30 en aankomst 15.30 uur
Weer: zwaar bewolkt en regen, temperatuur 17 graden. Windrichting zuidwest.

Voor het eerst geen koude nacht in de tent. Geen sokken of truien aan. Net alles ingepakt en toen begon het weer te regenen. Dit heeft het bijna de hele dag gedaan. Regenbroeken gingen pas op de camping weer uit. Het zag er goed uit. Helaas zitten we ons wijntje nu in de tent op te drinken en de regen valt gestaag naar beneden. De Dom in Speyer was vooral kolossaal, maar zeker de moeite waard om te bezoeken. Speyer was verder heel kleurrijk en had een aantal hele mooie gebouwen. De tocht die we vandaag gereden hebben was wat saai. Weinig de Rijn gezien, veel bos en hoog gras. De camping waar we nu staan, kregen we op advies van de vorige campingbaas.
Wel war extra kilometers, maar dat hadden we erg graag voor over, gezien onze ervaring van gisteren. We wachten nu nog steeds op mooi weer.