dag 17 - Reisverslag uit Munchhausen, Frankrijk van Robbert en Margreet Reijn - WaarBenJij.nu dag 17 - Reisverslag uit Munchhausen, Frankrijk van Robbert en Margreet Reijn - WaarBenJij.nu

dag 17

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Margreet

23 Juni 2015 | Frankrijk, Munchhausen

Dag 17
23 juni 2015
Van Rulzheim naar Munchhausen. 50 km.
Vertrek 11.15, aankomst 16.00 uur
Weer: regenbuien en 14 graden bij vertrek. Zuidwesten wind(pittig)

Afgelopen avond en nacht flink geregend en veel wind. Dit betekende dat we ons avondeten in de tent hebben moeten nuttigen. Niet meer droog geweest deze nacht.
Vanmorgen in het zonnetje kunnen ontbijten en de spullen bijna droog kunnen inpakken. We waren de poort nog niet uit of alle regenkleding kon weer aan. Met bakken kwam het naar beneden. Geschuild bij een sportkantine, waar we een heerlijke bak koffie konden krijgen. Meerder keren geschuild voor een paar heftige buien. Pas op de grens tussen Duitsland en Frankrijk de regenkleding uit. Dit was slechts van korte duur en moesten we weer een droog onderkomen zoeken. Nu zitten we in Munchhausen in een lekker avond zonnetje op een rustige camping aan een vennetje. We zijn gewaarschuwd voor de muskieten. Deet binnen handbereik. We blijven hier 2 nachten, even bijkomen en genieten van het Franse stokbrood en wijn