dag 23 - Reisverslag uit Molsheim, Frankrijk van Robbert en Margreet Reijn - WaarBenJij.nu dag 23 - Reisverslag uit Molsheim, Frankrijk van Robbert en Margreet Reijn - WaarBenJij.nu

dag 23

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Margreet

28 Juni 2015 | Frankrijk, Molsheim

Dag 23
28 juni 2015.
Van Gambsheim via Strasbourg naar Molsheim , 47 km
Vertrek: 10.30 en aankomst: 14.15 uur
Weer: zonnig, temperatuur 30 graden en oosten wind.

We hebben het geweten dat er ver schillende vrienden groepen op deze camping stonden. Tot 04.00 uur luidruchtige gesprekken en geschreeuw. We hadden een gezellig Duits echtpaar naast ons die ook voor het eerst een lange fietstocht aan het maken zijn. Zij gingen van de oorsprong van de Rijn naar Hoek van Holland. Veel ervaringen uitgewisseld. Na Strasbourg een mooie tocht langs de Bruche. Bijna 25 km fietspad in een zeer gevarieerd landschap. Veel fietsers en wandelaars. Zelfs bij deze warmte veel hardlopers.
De vooruitzichten zijn ongelofelijk, warm, zonnig en temperaturen boven de 30 graden.
De tent staat deze dagen onder een boom heerlijk in de schaduw. Nu onder het genot van een koud biertje(bij het zwembad gehaald)alle verslagen op de site plaatsen.